Alla inlägg under juli 2012

Av Linnea - 2 juli 2012 11:15

Hej! :)

Jag bloggade ju inte igår så nu ska jag berätta om discot! :) Jag gick med mina kompisar Jossan och Elsa!

Det var superkul! Man fick högst vara 1500 på discot och det var fullt när vi kom. Så vi fick stå i en kilometer lång kö i regnet och väntade på att nån skulle gå ut. Vi väntade i 45 min. Det var okej ändå. Vi kom ju in i alla fall! Haha. När vi kom in dansade vi, käkade godis och mycket mer! :) Först bjöd en kille upp Elsa, sen efter en stund kom det två killar fram till oss. Den ena frågade Jossan om hon ville dansa med hans kompis. Det lät som om han inte var svensk för han sa inte mycket mer än dansa. Hehe. Men Jossan ville inte och då frågade han Elsa och hon sa också nej. Då erbjöd jag mig. Hehe. Men då skaka han som ville dansa på huvudet och pekade på Jossan. Då sa hon nej en gång till och då gick dom. Sen kom det två tillsom frågade Elsa och Jossan men gick förbi mig som om jag var luft. :(

Föresten var det nån av er som var på psg discot??

 


Bye! :)

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards