Direktlänk till inlägg 11 juni 2012

Mamma och Pappa är hemma!

Av Linnea - 11 juni 2012 18:52

Hej!

Idag har mamma och pappa kommit hem från Italien! :D Dom har varit på bröllop där. När Emilia och Emma for hem (jag var med dom efter skolan) kikade jag in i köket och där satt mamma och gjorde i ordning lite jordgubbar!! Smaskens! Efter maten åt vi jordgubbar och grädde för att fira att dom hade kommit hem! :) Mums!

Innan efterrätten kom mamma in med paket från Italien till mig och min broder!     Jag fick en jättefin klänning och ett armband. Ska lägga upp bilder på dom sen. :) Jag ska ha klänningen på skolavslutningen. Men jag har inga skor som passar till den så jag och mamma ska fara till stan imorgon och köpa skor :) Nu tror ni förståss att jag är jättebortkämd men det är jag inte. Kom mycket saker på en gång. Hihi. Men nu är jag äntligen klar med min ppp. (powerpoint presentation)  Jippie! Sista personen i klassen. :( Suck. Men men. Nu är den klar i alla fall. Det är jag glad för. Men det var väl min dag det! :)


Bye! :)

                                                 


  Tänkte visa en bild på farmor och farfars hund Vilja! ♥


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 2 juli 2012 11:15

Hej! :) Jag bloggade ju inte igår så nu ska jag berätta om discot! :) Jag gick med mina kompisar Jossan och Elsa! Det var superkul! Man fick högst vara 1500 på discot och det var fullt när vi kom. Så vi fick stå i en kilometer lång kö i regnet oc...

Av Linnea - 30 juni 2012 18:36

Hej! Det har inte blivit så mycket bloggning men men. Snart ska jag sticka till psg discot! Ska bli super kul! Jag ska dit med min kompis Jossan och Elsa. Vi spelar i samma lag. Ska bli så kul! Det har gått ganska bra för oss i psg. (piteå summer g...

Av Linnea - 24 juni 2012 11:30

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på jättelänge! Men jag har ju varit på ridläger i veckan. Det blir någ inte så mycket bloggning i sommmar. Jag är inte den som brukar sitta inne och dega på sommaren. Men nu ska jag ska jag gå ut och hoppa studs...

Av Linnea - 16 juni 2012 18:20

Hej! :) Idag är det så fantastiskt väder! :D Jag är på jättebra humör! :) Idag har jag varit ute nästan hela dagen! Jag har varit med min kompis Felicia. Det var jättekul! Vi bakade chokladbollar och spelade fotboll och basket.Annars har jag packat...

Av Linnea - 15 juni 2012 18:18

Hej! Tack för rekord många besökare igår!! Visserligen var det bara åtta men det är REKORD! Det är en jättebra sak. En annan jättebra sak är att det är jättefint väder och vi har fått info om ridlägret! :) En annan mindre bra sak är att det inte ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards