Direktlänk till inlägg 6 juni 2012

Svinöra! :D

Av Linnea - 6 juni 2012 12:39

Hej!

Nu är jag tillbax! Jag har ju varit på svinöra så jag har inte kunnat blogga. Men nu kan jag blogga. :) Det var jättekul på svinöra. Första dagen var det mycket fritt. Det var kul. Men en sak som var dålig med den första dagen var att vi hade ett "prov" om Norden och matte (fast vi hade inte "prov" i matten). Men det var ganska enkelt. På kvällen innan middagen badade de flesta. Även jag. Fast det var typ bara 11 grader i vattnet. Hehe det var ganska kallt.  Man kutade in i bastun direkt efter. På kvällen lekte vi ryska posten. Hehe. Andra dagen fiskade vi hela tiden. Det var ett par fiskare som kom och visade oss lite. Jag fick börja lära mig flugfiske. Det är jätte kul! Det ser svårare ut än det är. Självklart är det ganska svårt men det ser mycket svårare ut. Men vi körde utan krok för vi skulle bara träna. Fast vi metade också. Jag fick upp en aborre som jag tog hem och åt och en mört som jag slängde i igen. Det var många som fick fisk. En av lärarna fick upp en aborre (fast den var mycket mindre än min. Hehe) som vi sen disikerade. Det var inte specielt fresch men det var okej ändå.

Just nu sitter jag och längtar till klockan tre för då ska jag på ett bio kalas. Det ska bli kul. Det är en kille i klassen som fyller år. 

 

Det vart ett ganska långt inlägg idag och jag hoppas att ni orkar läsa det! Haha fast ni tycker kanske om långa inlägg. Kommentera gärna det! :)

 

Bye! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea - 2 juli 2012 11:15

Hej! :) Jag bloggade ju inte igår så nu ska jag berätta om discot! :) Jag gick med mina kompisar Jossan och Elsa! Det var superkul! Man fick högst vara 1500 på discot och det var fullt när vi kom. Så vi fick stå i en kilometer lång kö i regnet oc...

Av Linnea - 30 juni 2012 18:36

Hej! Det har inte blivit så mycket bloggning men men. Snart ska jag sticka till psg discot! Ska bli super kul! Jag ska dit med min kompis Jossan och Elsa. Vi spelar i samma lag. Ska bli så kul! Det har gått ganska bra för oss i psg. (piteå summer g...

Av Linnea - 24 juni 2012 11:30

Hej! Förlåt att jag inte har bloggat på jättelänge! Men jag har ju varit på ridläger i veckan. Det blir någ inte så mycket bloggning i sommmar. Jag är inte den som brukar sitta inne och dega på sommaren. Men nu ska jag ska jag gå ut och hoppa studs...

Av Linnea - 16 juni 2012 18:20

Hej! :) Idag är det så fantastiskt väder! :D Jag är på jättebra humör! :) Idag har jag varit ute nästan hela dagen! Jag har varit med min kompis Felicia. Det var jättekul! Vi bakade chokladbollar och spelade fotboll och basket.Annars har jag packat...

Av Linnea - 15 juni 2012 18:18

Hej! Tack för rekord många besökare igår!! Visserligen var det bara åtta men det är REKORD! Det är en jättebra sak. En annan jättebra sak är att det är jättefint väder och vi har fått info om ridlägret! :) En annan mindre bra sak är att det inte ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards